Tema: Re: Pašnekam apie LED
Autorius: Zyza
Data: 2017-10-20 11:19:58
Per stebuklą namie atradau kažkokias noname kiniškas (tiksliau HNFE)
lemputes ir kaip tyčia tokias, kokių reikia - LED, 3000K, 9W. Dydis -
panašiai kaip Philips, tilpo į šviestuvą. Įspūdis - visiškai patvirtinu,
kad šviečia taip pat tiek tiek 2x25W Vagneriai !! Žodžiu šiais laikais
skaičiais / atitikmenimis pasitikėti be šansų...