Tema: Re: Pašnekam apie LED
Autorius: Zyza
Data: 2017-10-18 12:54:10
Yep, pas mane 2 CFL'ai dabar po 25W. Šiaip galima būtų kalt kažką tokio:
https://www.elmo.lt/lt/3119-24w-led-sviesos-panele-baltas-remas-120-siltai-balta-sviesa-240x240mm.html

Pas mane prieškambaryje tokis. Labai šviesu, labai gera temperatūra
(3000-3500K), nes apskritai rast LED'ų su 3000-3500K temperatūrom yra be
šansų, ypač didesnio galingumo. Tik tiek kad brangokas tas šviestuvas.