Tema: Re: Pašnekam apie LED
Autorius: MRT
Data: 2017-10-20 10:38:06

> A, velnias žino, kažkaip tingiu dar ir tuo domėtis. Aš kažkaip ir savo namuose kartais visokių gudrių lempų prisiperku,
> prikaitalioju ir sėdžiu patenkintas, bet jei reiktų mano visus šituos veiksmus pagrįsti kaip nors ekonomiškai, tai nesugebėčiau :D
> Moderniau, maloniau, gražiau ir man to asmeniškai pakanka :)

Na jei tiket wike:

https://en.wikipedia.org/wiki/Luminous_efficacy
Gas discharge
1400 W sulfur lamp 100lm/W 15%
high pressure sodium lamp 85–150lm/W 12–22%
low pressure sodium lamp 100–200lm/W 15–29%

Konkursiniai LED'ai skaiciau "ne maziau kaip 110lm/W"..
Namie liuminescensines.. kiek ten.. ~70lm/W ir kai kuriose sakykim ~100lm/W

Cia del "elektros taupymo".. LED diminimas?.. em, sakykim..
Namie geltonas natris nenaudojamas ir butu nepriimtinas..
Todel lyginant su "naminem" lemputem - LED ganetinai OK.

Gatvej - dar velniai zino kiek tai "moderniau, maloniau, graziau, saugiau" LED kleckai..

> Todėl nedrįsčiau ir kitų smerkti už masinę LEDizaciją, net jei ji neturi labai aiškaus ekonominio pagrindimo. IMHO.

O as visai linkes.. nes uzp... nera $ opiems dalykams, bet atsiranda ir neracionaliems..
Tam tikros korupcijos apraiskos irgi tam tikras indikatorius..
Valdininkas turi moketi ne tik suest marketinginius makaronus, bet ir iskakoti juos..