Tema: Re: Pašnekam apie LED
Autorius: Bronco
Data: 2017-10-20 02:06:18
On 2017-10-20 01:09, MRT wrote:
> Kodel tai ko siekia Vilniuj, neracionalu Klaipedoj, nevilioja Kauno,
> kodel Birstone LESTO stumia projekteli,

A, velnias žino, kažkaip tingiu dar ir tuo domėtis. Aš kažkaip ir savo
namuose kartais visokių gudrių lempų prisiperku, prikaitalioju ir sėdžiu
patenkintas, bet jei reiktų mano visus šituos veiksmus pagrįsti kaip
nors ekonomiškai, tai nesugebėčiau :D Moderniau, maloniau, gražiau ir
man to asmeniškai pakanka :)

Todėl nedrįsčiau ir kitų smerkti už masinę LEDizaciją, net jei ji neturi
labai aiškaus ekonominio pagrindimo. IMHO.