Tema: Re: Pašnekam apie LED
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-20 10:49:34
2017.10.20 10:38, MRT rašė:

> Na jei tiket wike:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Luminous_efficacy
> Gas discharge
> 1400 W sulfur lamp 100lm/W 15%
> high pressure sodium lamp 85–150lm/W 12–22%
> low pressure sodium lamp 100–200lm/W 15–29%
>
> Konkursiniai LED'ai skaiciau "ne maziau kaip 110lm/W"..
> Namie liuminescensines.. kiek ten.. ~70lm/W ir kai kuriose sakykim ~100lm/W

cia biski... kaip cia pasakius, skirtingos lempos ne tik lm/W matais,
bet ir spektru. natrines lempos sviesos paduoda, bet spekras toks
siauras, kad matosi tik spalvos artimos tam spektrui. iljiciaus lempute
ta daro praktiskai idealiai, geri ledai irgi neblogai. ikejines lemputes
pvz jau jau puse bb.
tai jei pvz TCO 10 metu lediniu ir natriniu yra labai panasus, tai tik
led. vien jau pvz vaziavimas aplinkkeliu, kur normalus ledai tai grynas
malonumas