Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: Levas
Data: 2013-10-14 21:17:37
del varistoriu-transilu.

kaip saugoti su transilais visokias duomenu synas, loginius iejimus:
http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/AND8230-D.PDF

Yra gera lentele 10-106 puslapyje, kad suprasti kaip kas veikia:
http://www.littelfuse.com/products/~/media/Electronics_Technical/Application_Notes/Varistors/Littelfuse_Transient_Suppression_Devices_and_Principles_Application_Note.pdf

Vienus varistorius/transilus galima statyti prie reliu kontaktu kad
suvalgytu junginejimo spaikus. Tik itampas reikia pasiderinti.

Kitus varistorius ant 230V tinklo maitblokyje. Ant 230 iejimo
rekomenduoju filtra. Daznai buna jau padarytu, su dezutem. Galima is
geresniu AT/ATX maitblokiu isimti. X ir Y klases kondikai ant L ir N bei
PE laidu.

Jei tai su PE laidininku, tai kartais GND plane sujungiam su PE per Y
tipo kondika.

Kartais padeda uzdeti tarp Vcc ir GND greita transila- kad "atvirkscius"
spaikus trumpintu iskarto, o "teisingus" jei virsija Vcc verte. Nu kaip
stabilitrona.

Watchdogas tikriausiai ijungtas softe? Organizuoti teisinga elgesi kai
suveikia watchdogas.

PCB tikriausiai su NORMALIU GND plane, ne ant siuleliu sujungta.

Ar nera susuktu i spules laidu konstrukcije? Ypac kai dar viskas
derinama ir gaila sutrumpinti laidus.

Pabandyk ferito ziedelius uzdeti ant laidu.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt