Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: Levas
Data: 2013-10-14 18:42:58
Otai varistorius-transilus pakabinti ant 220V nenori? Nes panasu, kad
kazkokia bibiene valdai ir ji ziauriai triuksmauja i eteri. Ir dar
filtriuka ant 220?
Taip ir reliu kontaktus apsaugosi.

Tiesa, reles su apkrova tau itakoja, ar net be apkrovos tau siukslina?

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt