Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: KaroliS
Data: 2013-10-14 20:36:13
laikinai pavyko padidinti atsparuma trukdziams paliekant RS bita ant 1
(Selects registers.0: Instruction register 1: Data register ), nes
pastebejau kad numusa vaizda tada kai vaizdas yra statinis, (tuo metu
anksciau RS buvo 0) matyt kad trukdziai sugeba sugeneruot kazkokia kreiva
instrukcija ir pavaro slamsto i ram'a, dabar kai visa laika stovi ant data
registro duomenu nenumusa, bet faktas kad reiks kazka galvot su
filtravimu/ekranavimu , nes su apkrova gerai pasistengus pamalt kistuka
rozetej numusa ir sensoriu parodymus:)

dabar gi klausimas del varistoriu kabinimo, kabinti ji reiktu apkrovos pusej
uz reles? ar prie pacio irenginio butu geriau(man butu paprasciau ten ji
prijungti)?