Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: Levas
Data: 2013-10-12 20:28:28
4 bitams nereikia nieko daryti. Veikia visais variantais. Taciau jei
nuprotes taip, kad nusistatys 8 bitai ir duomenu isejimas, bus trumpinimas.
Vienose mano schemose jie uztrumpinti- veikia. Neseniai litavau
ekraniuka su fabrikiniu 4 bitu pajungimu- HD44780 kojos niekur nepajungtos.

Pasiziurek maitinima. Ir dar savo softa pasitikrink, nes kiek pastebejau
tie LCD ekraniukai labai stabilus ir siaip sau nedurniuoja. Gal kokiu
nors momentu trumpam LCD ekraniukas gauna kokiu siuksliu.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt