Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: KaroliS
Data: 2013-10-14 18:56:42
lyg ir nereikia kad butu apkrova uztenka kad irenginiai sujungti , paimu
kistuka is rozetes istraukiu ,ikisu ir vsio , po kokios sekundes pabyra
vaizdelis, reles netgi gali ir nesuveikineti tuo momentu, vistiek gaunasi
sugadinti, keramika ant lcd maitinimo kabinejau , nepadejo,   as dabar
pradejau galvoti is kitos puses , reiks dar perziureti lcd draiveri , arba
kai jau visai uzknis reiks palikt ta lcd kuris veikia, tik gaila kad anas be
pasvietimo, t.y dar vienas skirtumas nuo likusiu dvieju. ajnu dar pabandysiu
atjungineti po biski laidus nuo reliu bloko ir paziuret ar ka nors atjungus
pageres/pabloges.
valdomi irenginiai tai kolkas pora cirkuliaciniu siurbliu ir trieigio
pamaisymo voztuvo pavara. blyn jauciu busiu kazka kazkur prazioplines ir
lenda dabar gliukai.