Tema: Re: 1602 LCD
Autorius: KaroliS
Data: 2013-10-13 19:19:03
visdelto neradau, atradau i ka reguoja, tik niekaip nesuprantu per ka,
trumpai: yra atmega16 prie jos prijugtas lcd, 1-wire sensoriukai, ir reliu
blokas(paveiksliuka prikabinu, skirtumas tik kad in pajungtas i GND o
valdymas i VCCC), valdoma + ,

siuo metu prie 4 reliu kontaktu prijungta 220V, apkrova yra ar ne skirtumo
nesudaro, lcd apsisiukslina tik jei reliu blokas uzmaitintas 220V, jei 220
nera , lcd dirba puikiai , i reliu junginejimasi nereaguoja.

taigi klausimas per kur gali papult trukdziai ir numust lcd duomenis? reliu
bloka bandziau maitinti is atskiro maitblokio, bandziau kita maitbloki
bendram maitinimui, prikabinau ant maitinimo dideli kondika (2200x6.3v low
esr), nepadejo, mintys isseko.