Tema: Re: Reikia kompaso :)
Autorius: Levas
Data: 2009-05-05 22:32:33
o as turiu stabilizatoriniu lempu su radioaktyviu kriptonu . Tik va mano radiacijos matuoklis nieko neparode. Arba matuoklis blogas ar kriptonas isgaravo.
Isboginau jas i garaza.

Kas idomiausia, seniau ant ju paisydavo dobiliuka, o poto nebepaise. Ir taip dare tik vakarieciai. Rusai is viso niekur neminejo kriptono 85

Zinant kad lempos pagamintos ~50 metais, o kryptonas pusinasi kas 10.7 metu tai nelabai kas ten ir liko.

http://www.oddmix.com/tubes/5651_2.html

--
Bye, Levas