Tema: Re: Reikia kompaso :)
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-02 13:58:55
is kur ta radiacija kompose? Nuo fosforo? O tai kaip su laikrodziais? Keleta tasku ir maniskis turi :) Seniau kai kuriu rusisku voltmetru visas ciferblato pavirsius padengtas budavo. O vaikysteje kazkoki briedi esu turejes visa sviecianti :)  Gal todel pas mergu ne tiek traukia kaip kitus? :)))))))))