Tema: Re: Reikia kompaso :)
Autorius: Levas
Data: 2009-05-03 18:49:32
tai niekas tu laikrodziu nelaiko prie lovos. Mano kompasas rodos kaime kazkur metosi. O siaip, yra ZYMIAI baisesniu daiktu rusai pagamine- kad ir "датчик облединения" lektuvuose, metalo detektoriai valcavimo staklynuose ir.... funikulieriuose.

Zmones bijo radijacijos. Ji pavojinga, bet jau pradeda laikas nuo laiko prasimusti pranesimai, kad kai kuriais atvejais radiacijos itaka stipriai pervertinta.

--
Bye, Levas