Tema: Re: Reikia kompaso :)
Autorius: senis
Data: 2009-05-05 14:59:40
Na bet jus ir baikstus visi...
mes tuos prietaisus pacanai kisenese parsinesdavom ir dar anais laikais i
Moskvic buvau isimontaves bent kelis Voltmetrus ir Ampermetrus....
Pats turiu su kuo radijacija matuoti ir sakau uz 1m rodo dar ~50mkrg uz 2m
jau normalus fonas12-15mkrg. tiek lauke yra...
kaimo vietoveje lauke kazkada maziausia rode 6-8mkrg.
Cia iki 800-1000mkrg rodo tik prikisus matuokli prie pacios prietaisu
fosforo skales... siaip kurie mazi, tai nieko ten beveik nera, bet yra
keletas dideliu, tai ir pati deze jau siek tiek rodo...
Kai garaza valysiu, tai paskambinsiu....bet pas mane siaurine LT...
Ten negyvenu dabar...