Tema: Re: Reikia kompaso :)
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-03 04:59:46
Levas rašė:
> Mano svediskas, su tikros odos futliaru. Cia is pirmuju NATO
> "labdaru". Turiu dar ir krosnele mazyte.
>
> jau nebesviecia, radis jau suskilo. Beja ir tarybiniai seni priborai
> nebesviecia- radis nera ilgaamzis. O radiacijos ten tiek, kad net
> nepastebesi.

10-50 uSv/h:
http://www.rsc.lt/index.php/pageid/313/print/1
(9 klausimas)
(per metus, papildomai prie gaunamų 2 mSv, prisidėtų ~0,2-1 mSv...)

Antra vertus, Ra_226 skilimo pusamžis yra ~1600 metų...
(suiro liuminescencinė medžiaga, o ne radis)

p.s. čia kažkiek faktų ir argumentuoto išdėstymo:
http://mb.nawcc.org/showthread.php?p=366003

o konkrečiai pačiam galėtų būti įdomu kiek Ra 226 gali būti (būdavo)
laikrodžiuose: iki ~160 kBq. Nemažai...

p.p.s http://www.radiation.ru/begin/begin.htm

tas aviacinis (0,003 mSv/h), kuris dėl kokių sentimentų ir/ar praktiško
grožio galėtų atsidurti miegamajame kur prie galvagalio, per metus,
„palankiai“ susiklosčius aplinkybėms, žiū, dar papildomai prišvitintų
apie porą mSv, nebekalbant apie tikimybę/galimybę, kad kokie pora
tūkstančių Ra Bekerelių „atsikraustys“ į vidaus organus...

p.p.p.s esu buvęs radiacinės saugos kursuose, tai žmonės kurie išmano
apie radioaktyvumą nebuvo (tokie) skeptiški dėl tokių (senovinių,
sovietinių) laikrodukų su radžiu...