Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kitipardavejai?:)
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-28 23:00:02
butunuoma.lt rašė:
> Kodėl ne saulės kolektorius, lyg tai būtų pigiau? iš sportinio intereso
> ar čia eksperimentinis gaminys?

Tai ne mano motoroleris. Kažkada prieš metus entuziastingai skaičiavo,
kaip apsimoka (ir bla bla bla) pasistatė ir užplanavo 800 kWh vandeniui
šildyti... Aš tada irgi bandžiau protinti, kad jei jau vandenį šildysi,
tai tau PV modulių tikrai nereikia...
Ir primečiau/prognozavau, kad tikrai nerealu surinkti 800 kWh, o realu
500-600 kWh. Tai buvo įdomu, kaip seksis ir įsidėjau į bookmark'us.
Tiesa, surinko daugiau, nei 600 kWh (~700 kWh), tai vertinant
degradavimą senėjant (~5-7% per pirmus 5 metus), mano skaičius, manau,
visai į temą gavosi. O jis kaip tik ir paimtas/primestas atsižvelgiant į
tą vidutinę daugiametę ekspoziciją.