Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-08-26 09:33:38
Nevarau, negyvenu daugiaauksteje spokinycioje, turiu saules kolektoriu
vandeniui sildyti, turiu saules baterija kolektoriaus valdymui, veikia
viskas. (Turiu nuo siu metu vasaros, turiu visa statistika, vasara kaip
tycia ne kokia, bet 10-15% esmes nekeicia) Kartoju- ekonomiskai nepatrauklu
(fraze is Lietuvos mokslininku darbo, po ranka neturiu, jei nori rasiu ir
idesiu nuoroda). Kiniska vergovine darbo jega brangsta ir labai sparciai,
savikaina dides.  Jei ne EU komunizmas iskreipiantis rinka, tai nebutu ne
vienos saules elektrines, nes  jos naudingumas juokingas ir gamtosaugos
poziuriu ir jos savikainos ir grazos santykiu. Jei tikrai butu patrauklu,
tai vakaru Europoje pigios baterijos su ju dideliu algu galimybem butu ant
kiekvieno stogo.
Kadangi prasitarei apie vasarnami, tai jis yra ne butinybe, o hobis,
prabanga. Tokiems dalykams ekonominiai desniai negalioja, tikiu , kad
pasidarysi ir dziaugsies.
O ir naujieji lietuviai taupytu jei butu ekonomine nauda. Kai atsiperkamumas
10-12 metu... jokios naudos.
Cia tik galima dar karta patvirtinti tiesa:
Jei tau 20 metu ir tu ne zaliasis- tu neturi sirdies, jei tau 40, o tu vis
dar zaliasis- tu neturi proto.
NIEKO ASMENISKO, cia tik liaudies ismintis.