Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-27 15:02:14
On 2012-08-27 11:35:38 +0300, For Example John Smith said:

> Ka ziema darytum atsijunges? Saule gali but tik papildomas saltinis.
> O atsakymas toks:
> kolektorius-1900Lt
> boileris- 1000 Lt
> automatika- 500 Lt
> vamzdynas, remontas, darbas- 600Lt
> Is viso- 4000Lt.
> Vandeni karsta turesi 6 men, paskaiciuok kada atsipirks.

Net labai neblogai. dabar uz karsta vandeni as i menesi moku virs
100lt. Taigi i metus taupyciau virs 600lt. Atsipirkimas - tik 7 metai.
Taciau kur man bute rasti vieta boileriui. Kaip organizuoti automatika?
Bijau, kad 500lt tam neuzteks. Kaip atsisakyti gyvatuko? Kaip pravesti
vamzdzius skersai buto?  Be to, ir balkonas mano ne i pietus. I pietus
turiu lygia siena, kuria kazi ar kas leis darkoti saules kolektoriais
(nors gal ir praeitu...).  Taip,kad kitos (ne finansines) problemos
pakankamai rimtos, ir (bent man) jos uzgozia finansines....
Audrius K.