Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: Levas
Data: 2012-08-27 18:44:27
matai, saule gal ir sviecia, bet ta statistika nerodo, kaip dirba tie elementai. Kaip efektyviai siurbe energija ir panasiai.

Beja, cia tik elektros gamyba. Idomu butu ir silumos gamyba. Beja, man va labai idomu buvo- as sunaudoju apie 200kWh per menesi elektros, dabar galiu isivaizduoti, kiek kvadratu reiketu elektros gamybai.

Cia buvo kalbama apie vandens sildyma kaime (sodyboje). Tipo pajungi elektra i 220 ir turi. Bet esme tame, kad pas mane turinis boileris, ir jis nespes prisilti. O jei padaryti autonomine sistema, tai lai sildo vandeni VISADA. :)

--
Bye, Levas