Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-08-27 15:01:53
Ne apie savaitgalius as kalbu. Jokie savaitgaliai/hobiai/laisvalaikiai
neatsiperka tiesiogiai, bet juos turim ir islaidaujam.
Juk sakiau, kad turiu viska: ir kolektorius ir laisvalaiki ir kazkiek
naudos. Bet kas teisus galima suprasti pasiziurejus i namu stogus.
Kodel niekas (t.y. tiek nykstamai mazai) neturi? Nejaugi niekam nereikia
karsto vandens uz "dyka".