Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: buran
Data: 2009-07-03 16:48:22
Viskas priklauso nuo sutarties su Petru, IMHO. Ir nuo juridinės
fantazijos (ar iškrypimo laipsnio)
Šiaip kaip tesininkas aš tikrai nestiprus, todėl kvalifikuotai
nepaaiškinsiu, bet kaip teko girdėti, bankai prirašo visokių aptakių
formuluočių sutartyje, kurias vėliau traktuoja savo naudai. Na, tipo
"banakui paprašius klientas pateikia pakankamo mokumo įrodymus..." ir
t.t.
Ir jeigu pateikti įrodymai pasirodo "nepakankamo" mokumo, tada klientas
pažeidžia sutartį, ko pasekoje bankas gali jam rašyti kasmėnesines
baudas pagal "banko taisykles", kurios kur nors sutartyje irgi prabėgom
paminėtos, tipo "iškilus neaiškumams santykiai remiasi geranoriškumu ir
banko vidaus taisyklėmis....".
Vėlgi patikslinu: aš čia daugiau filosofuojau apie tas sutartis.
Tik vat apie latvius konkrečiai rašiau ką girdėjau. Pas juos tie bankų
reikalavimai siuntinėjami paštu vadinosi (-asi) "laimės laiškai" :)

2009.07.02 Linas Petkevičius sako:

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net