Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: johnrembo
Data: 2009-06-29 11:04:58
pirmas punktas eina i "Kredito gavejo isipareigojimai",
antras - i "Kredito grazinimas pries termina".

Pirmines sankcijos - 200Lt bauda. Antrines sankcijos (privelta biskuti,
galiu ir klysti):
"Bankas turi teise, ne maziau kaip pries 15 kalendoriniu dienu rastu
ispejes kredito gavejus, vienasaliskai, nesikreipdamas i teisma nutraukti
sutarti pries termina ir pareikalauti, kad kredito gavejai grazintu bankui
visa negrazinta kredita"