Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-29 11:00:59
del 2.
as maniau apie litus kalba eina.
jei eurais - tada reiktu ziuret kitaip aisku..:)
na ir del procentu pasismarkavau. minimumas ne 3%. bet ir maximumas ne 10%..

bendru atveju:

atlyginimas - palukanos (euribor+marza 2007)  -  paskolos grazinimas
(tiketina, kad patrumpino max laika) - MINIMALI SUMA > 0

minimali suma priklauso nuo:
gyvenimo vietos (vilniuje daugiausiai turi likt).
ar yra vaiku (nes skaiciuojamos pajamos ZMOGUI). t.y. jei pries pora
metu buvo studentas, o dabar bicas su zmona (neduok die dar ir
nedirbancia) ir su vaiku - reikalavimai skiriasi.
infliacijos per ta laika.