Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-29 11:16:02
Del algos:

Nemanau, kad butu pripazinta esmine bei sazininga sutarties salyga, kuria
pazeidus bankas turetu teise nutraukti sutarti. Gal man bobute Amerikoj mire
ir milijona paliko ? O gal zmona pradejo tike uzdirbti, kad man jau
nebeapsioka i darba eiti. Kol bus mokamos imokos, bankas negali, o ir
neturetu kabintis prie šio punkto.

Del išankstinio gražinimo ribojimu:

CK kaip ir leidzia tokius susitarimus. O prasme ? Bankui gal tik vienas
argumentas - nenori prarasti galimybes gauti palukanas ish mokaus kliento.
Taciau nesupratau, kokios sankcijos uz ishankstini grazinima ? Sutarties
nutraukimas ? Kazkaip idomiai gaunasi, nes tai aktualu, tik grazinanciam >
20 ir maziau 100 proc.  O dar turint galvoj, kad skaiciuojama ne nuo
likucio, o nuo visos paskolos sumos....