Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: Donce
Data: 2009-04-20 09:46:26
daznai galima atsketi pagal vaizda pro langus, nama ir pan.
yra buve taip kad ateini o jie be agento neisileidzia :D
yra nutike ir taip kad ateini su agentu, apsikeiti tel numeriu su
seimininku, o agentas uz borto lieka, bile pirk :)
situos radom pagal pacio savininko skelbima uzmesta giliai giliai :)

--
Doncikas