Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: Aurimas
Data: 2009-04-15 09:57:55
Žinai prognozės ir lieka prognozėmis, čia tas pats kas horoskopą skaityti, o visi ekspertai yra tik ekspertai, nes jie neįsipareigoja atsakyti už savo žodžius (jais galima tikėti/netikėti lygiai kaip ir Palmyra).
Šiandien, čia tik mano nuomonė,  toli gražu ne dugnas. Kas bus rytoj? Klausimas vertas dėmesio, jei žinotum kas bus rytoj tai būtum turtingas ir laimingas. Kyla klausimas, kur čia taip tie butai nuo 0,5 mln atpigo iki 300000 lt? Tiriant nt rinką geroje vietoje butai pigti ir nežada (kalba eina apie nt Vilniuje). Teoriškai niekuomet nebūna taip, kad atpigtų daugiau nei prieš buvusią kainą, todėl drastiško pigimo tikėtis neverta (nors būtų labai gerai).
Šiandieninė situacija yra dar tik ekonomikos nusileidimas. Pritariu filantropų nuomonei, jog bankų valstybiniu įsikišimu gelbėti nereikia, nes tai tik laikinai pagerins ekonominę situaciją. Besaikio skolinimo[si] laikas kaip bežiūrėsim jau baigėsi ir su tuo turim susitaikyti gyvenant pagal galimybes.
Žvelgiant į Lietuvos situaciją, mums būtinas valiutos keitimas iš Lt į Eur, ko manau šita vyriausybė ir siekia, nes kitaip nebūtų jos veiksmai pateisinami (nebent dėl šalies viduje esančio pinigų rezervo trūkumo).
Jei rimtai - sunku pasakyti kas čia per laikas. Žvelgiant į bankų akcijų kainas, lyg ir matosi išankstinio įskaičiavimo į akcijų kainas tendencija, tačiau išvadas daryti manau būtų dar per anksti.