Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: Salas
Data: 2009-04-16 15:02:15
Mano nuomone imti 400 000 reik but labai drasiam.
Litais palukanos uzsmaugtu negyvai, eurais yra gresme del kurso pasikeitimo
:)
Man irgi dabar galvos skausmas, kaip vieno kambario buta pasikeisti i 3-ju.
Bet nusprendziau, kad atidesiu pirkima iki kitu metu, ( per ta laika kainos
dar labaiu turetu nukristi ), dabar kaupiu pinigus, dedamas i ivairius
bankus kaip terminuotus indelius eurais, po metu, jau turesiu pakankama
suma, kad pardaves savo buta ir dasidejes santaupas isigyciau padoru 3k buta
be paskolu, arba su minimalia paskola.
Bet parsiduoti bankui 30 m i prieki, niekada nebuvo kilusi tokia mintis ;)