Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: Aurimas
Data: 2009-04-16 14:36:18
jokios abejonės, tačiau visuomet ir visais laikais (kaip ten bebūtų, krizė dar kokia *-zė) padėtį valdo tas, kas turi pinigų. Net nelabai įsivaizduoju, kokias palūkanas bankas nuluptų už kokius 400000 Lt šiuo metu? Kokias ten papildomas sąlygas siūlo pardavėjai banko kreditui gauti? Šiaip pradedu domėtis kaip ir kas, gal jamsiu ir aš antrą butą ar mainysiu, dar galvoju. Kas žinot - apšvieskit.