Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: Salas
Data: 2009-04-16 16:09:55
Del greito euro atsiradimo as siek tiek abejoju. O jeigu ir atsiras, o
santaupos bus eurais, tai manau kad tikrai nieko nepralosiu. Tuo mitu kad
"ivedus eura butu kainos pakils, kiek dabar litais kainuoja, tiek kainuos
eurais" as niekada netikejau ir netikesiu, cia toks pat mitas kaip ir "nt
kainos kristi negali, tik kilti" :)
Parduoti sunku, jei skelbimuose bus dar n tokiu butu uz ta pacia kaina.
Kaina paleidus siek tiek zemesne nei rinkos, manau pardavimas nebutu ilgas.
Sutaupyti gal ir nera lengva, bet imanoma, tam jau ruosiausi is anksciau, be
to esu sudares sioki toki sandori, ir per metus i mano saskaita turetu dar
50 000 lt ikristi.
Jei nebutu gresmes del kurso keitimo, tai viliboras mazdaug lygus euriborui.
( juk visktiek fiksuotas kursas, tai kodel toks skirtumas? )
Mainu varianto as irgi neatmetu, bet cia jau gaunasi gerokai apribotas
pasirinkimas, bet pabandyti tikrai verta.
Faktas kad krentant "svajoniu busto" kainoms, krenta ir mano turimo NT
kaina. Bet as galvoju paprasciau. "Man reikia nusipirkti papildomu 30 m2"
Ir bet koks kvadrato kainos pokytis i mazaja puse man iseina i nauda :)
Vat jei ateis toks metas, kai pamatysiu, kad vel prasideda burbulas is
naujo, visada turesiu galimybe pirkti su paskola ( turesiu pradini inasa, ir
pakankama alyginima ), o savo NT isnuomot ir parduot veliau.