Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-02 00:54:57
Gerai, Rokfeleris, Morganas ir Fordas ne zhydai.
Bet:
Zhydu pasaulyje yra keliolika milijonu viso labo, t.y. 0,1 - 0,2 proc. visu zhemes gyventoju.
Bet nezhiurint i labai mizerna ju kieki, didzioji dalis finansu ir verslo yra ju rankose. Tie keli kuriuos paminejai - tik ishimtis taisykleje.
TVF - kieno ishmone, vadovai - kas? :)
Dirbi, moki mokescius, valstybe skolinga, skolas grazina, grazhina jas kam, ne zhydams ? Su palukanomis. Tai kam dirbi, sau ar zhydui? :) Bankui moki uzh kartonke - puiku, o bankas kieno?
Daugeli valstybiu - zhydai arba valdo, arba jos jiems skolingos, arba jie turi kitokiu pretenziju joms.
Pvz JAV - dar praejusiais metais Obama vaptelejo pora teziu neypac palankiu Izraeliui - buvo mikliai nuleistas ant zhemes, "supervalstybes" galva matote. Tai kas valdo JAV - keletas zhydu, ar visos valstybes zhmoniu demokratishkai ishrinktas vadovas?
Rusija - Jelcino vakdymo laikotarpiu viska i savo rankas buvo sueme beveik vien tik zhydu oligarchai.
Jei zhvilgtelet i seniau - 80% pirmojo sovnarkomo komisaru buvo zhydai.
Mafukai zhydu - rimciausias kalibras, mosadas ka beuzhverstu - tyli visi kaip katinai i miltus prishike. Pabandytu VSD nulekt tyliai i BY ir supyshkint uschopchika koki, kazhin taip jeigu..?
Pasaulyje vykstantys karai, ginkluoti konfliktai, perversmai, terorizmai, kam tai naudinga? Ar daug yra karshtu tashku, kuriuose zhydai neturetu interesu, tiesioginiu ar nevisai tiesioginiu..?

Nori nenori, kazkokios ishvados pacios formuojasi, nereik ne skaityt ten tu samokslo teoriju. Dumu be ugnies nebuna.