Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: bet_kas
Data: 2012-03-29 11:38:08
“S’ils n’ont plus de pain, qu’ils mangent de la brioche.”

- Marija Antuanetė?
Šį prancūzišką sakinį galima išversti taip: „Jei jie neturi duonos, tegu
valgo [tortą]“.
Toks žiaurus skatinimas dažnai be pagrindo priskiriamas karalienei Marijai
Antuanetei.
Istorikai nurodo du galimus šio sakinio atsiradimo šaltinius: XVIII a.
autorių Jeanas Jacques Rousseau (Žaną Žaką Ruso),
kurio raštuose minima, kad arogantiška princesė siūlė tortą valgyti
neturtingiems Prancūzijos gyventojams, jei jie neturėjo duonos.
Taip pat sakoma, kad šis sakinys nuskambėjo iš Ispanijos princesės Marijos
Teresės lūpų.

"Alvidon"  parašė naujienų news:jkvb8j$gvl$1@trimpas.omnitel.net...
Ši frazė berods iš Pracūzijos ikirevoliucinės situacijos ? Taigis jin
galioja vidinei šalies situacijai (tobiš negriukų santykiams su savais
kunigaikštukais, ("Tai jų pasaulis, kokį susikūrė, tokiame ir gyvena")).
Visokie foxkonn'ai beigis vokiečių krevetės čia visai neprieko.
Kiekviena tauta verta savo valdžios. Jei negriukus tenkina jų santykiai
su savais kunigaikštukais - kas mes tokie kad tai kvestionuot ?
Kai mūsų nebetenkino santykiai su CCCP'u bei komunizmu - mes
išstojon ir pasakėm komunizmui "ne". Kas trukdo negriukams
perkonstruot savus santykius su vietiniais kunigaikštukais ? Kas
apart jų tingumo/nenuovokumo ?