Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: RaR
Data: 2012-03-30 12:18:56
Apie kažkokias santvarkas aš nesvajoju, tiesiog pasaulis ir gyvenimas
visą laiką keičiasi ir numatyti kokie pokyčiai įvyks neįmanoma. Bene
pagrindinis filosofo Karlo Raimundo Poperio argumentas prieš marksizmą,
kuris bandė įstorijos vystymąsi įterpti į kažkokius savo sukurtus
dėsnius, buvo tas, kad visuomenės raidos prognozuoti negalima jau vien
dėl to, kad negalima prognozuoti mokslo ir technikos pažangos. Apie tai
jis samprotauja knygoje "Istoricizmo skurdas".