Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: RaR
Data: 2012-03-30 14:02:47
Nereikia demagogijų, tokių žmonių geneologija gerai išnagrinėta, o
svarbiausia ne tai, ar turėjai kažkokios tautybės savo proproprotėvį, o
kuo save laikai ir kokią religiją išpažįsti. John Davison Rockefeller
tėvo protėvius atsekė net iki iš Prancūzijos bėgusių hugenotų. Motina
buvo krikščionė, baptistė JAV provincijoje, pats Rokfeleris irgi buvo
baptistas.

JP Morgano protėviai kilę kažkur iš Škotijos ar tai Velso, žodžiu
keltiška kilmė. Jis irgi buvo krikščionis, Protestant Episcopal Church
atstovas, vėliau aktyviai dalyvavo šios bažnyčios veikloje, beje, kartu
su Henry Ford'u, dar vienu įtakingu JAV magnatu ne žydu.

Ir mano žinios - ne tik gautos prieš keletą min. iš paieškos Google.
Apie visus tuos magnatus - Rotschild'us, Morgan'us, Rockfeller'ius
žiūrėjau biografinius dokumentinius filmus, kaip ir apie daugelį kitų
žymių asmenybių. Beje, patiko ir į lietuvių klabą išversta Johnson Paul
"Žydų istorija". Ten aprašyta ką gero ir nelabai žydai davė pasauliui,
paminėti įžymesni žydai.

Siūlau ir tau misti ne vien sąmokslo teorijomis, panagrinėti ir
rimtesnius šaltinius. Aš tiesiog nemintu tomis sąmokslo teorijomis, nes
man daug įdomiau žinoti teisybę. Rotšildai, Bernankė, Greenspan'as
žydai. Einšteinas buvo nepraktikuojantis žydas, daugybė žymių
prekybininkų, finansininkų, mokslininkų, muzikantų buvo ar yra žydai.
Beveik visi pasaulio šachmatų čempionai buvo žydai, ir visi tai žino. Iš
esmės žydai sukūrė supermarketus su pigiomis prekėmis, kuriuose svarbu
ne prekės kokybė, o apyvarta ir prieinamumas visiems, jie iš esmės
sukūrė Holivudą, kurio biznis paremtas žvaigždžių darymu, galiausiai jie
pirmieji pradėjo naudoti šiuolaikinius terorizmo metodus, kai
vadovaujant "litwakui" Menahemui Beginui pradėjo sprogdinti bombas britų
laivuose, kad šie pasišalintų iš Izraelio-Palestinos. Taip, daugiausia
žydų dėka palestiniečiai iki šiol neturi savo valstybės, nors tame pat
regione dar skaitlingesnė ir gilesnę istoriją turinti kurdų tauta
taipogi neturi valstybės.

Kitą vertus, nors JAV žydų yra daug ir jie tikrai įtakingi, kiekvienas
kandidatas į prezidentus turi atsižvelgti į jų interesus, yra nemažai
žydų senate ir atstovų rūmuose, kol kas nė vienas JAV prezidentas nebuvo
žydas. O ir apskritai bene aukščiausią politinį vykdomosios valdžios
postą buvo užėmęs iš Vokietijos kilęs žydas Henry Kisindžeris, buvęs
Niksono valstybės sekretoriumi.