Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-30 13:18:44
"Skirtingai nei Kunas, Loebas ir kiti atvykusieji į Ameriką iš Europos, Rokfeleriai ir Morganai buvo tikri amerikiečiai. Džonas Deividas Rokfeleris gimė Ričforde, Džonas Pirpointas Morganas – Bostone."

Apie ju shaknis nutyleta. Tikri amerikieciai? Tikri amerikieciai kiek pamenu buvo visokie irokezai, apachiai, komanchiai, seminolai, dar majai ir actekai, man kazhkaip nei Rokfeleris nei Morganas i raudonodzhius netraukia. O dabar amerikieciais vadinam zhmones, kuriu proteviai kadaise pabego arba nuo istatymo, arba lengvos duonos ieshkoti. Nu dar tuos, kuriu protevius gaude aftrikoj ir vezhe triumuose iki vergu turgaus.