Tema: Re: ekanomika ir amerika
Autorius: Alvidon
Data: 2012-03-30 18:39:09
Indomu vienok kaip Kubilius nurodinės vokietukams krevečių valgymo įpatumus ?
Apskritai nemanau jog postHitlerinei Vokietijai išvis galima nurodinėt, jie jau
įgavo įmunitetą ir išmoko gyventi savo galva, nori perka krevetes, nori - neperka,
jokio Kubiliaus potvarkio apie "krevetė - prabanga ar maistas" jiems nereikia.
Na gal šiek tiek išskyrus exDDR - komunizmas niekad prie gero nepriveda...

Kas link žydų - tai jau RaR atsakė. Man gi belieka pabrėžt niuansiuką: samokslo
teorijų žydai (žydomasonai) tai šiuolaikės mitinės/antgamtinės butybės, turinčios
viršžmogiškų galių, šiulaikiai šiuolaikių tamsių masių troliai/elfai/velniai/šventieji.