Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-16 13:38:29
Pramonei sukurt reikalingos investicijos, nelabai ikandamos tokioms siuvejoms ar ju virshinykams verslinykams. Bet intelektualaus produkto kurimui ar paslaugoms labai dideliu investiciju nereikia. Na hardwarui pirkt. Aishku, smegenines turinys - irgi rimta tema, dar rimtesne.
Tiek to, palieku ramybej gudelio ir uspaskycho "sekmes istorijas". Yra pas mani klasioke, buvo klasej tokia vargiai besimokanti, bet uzhtat kupina energijos, atraitytom rankovem ir pastoviai su kauptuku rankoj, tokia tikra tarybine moteris ish tarybiniu plakatu apie soc. darbo spartuolius. Ir ka tu galvoji, ji kapstesi kapstesi su tuo savo kauptuku nuo mokyklos laiku, kolukiuose visus burokus nuravedavo, po 1991 emesi savo versliuko po truputi, eme auginti geles. Iki dabar jau turi keleta dideliu, ganetinai shiuolaikishku shiltnamiu, turi savo nuosavas ravetojas, atiderintus exporto kanalus ir px jai visokios recesijos, krizes, naftos kainu svyravimai ir panashus baubai. Didele kazhin kokia verslinyke aferiste ar patapo - nzn, jos shiltnamiu darbuotojos gal ir galvoja taip apie ja. Bet kiek zhinau, kai turi laiko nevengia pati turguj su tom savo gelem sedet, o naktimis kai suima nostalgija patyliukais nuslenka i shiltnami su ishtikimuoju kauptuku ir ravi, RAVI. Gyvena tokiam pat uzhkampy kaip ir ta akmene, pajegumus savo laiku turejo tokius pacius kaip ir ta siuveja.