Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-15 09:37:54
Jo - tik yra dar vienas niaunsas. Jeigu ash nueisiu siuti, muryti,
programuoti, remontuoti automobiliu ir panasiai, o atlyginimas bus uz
atlikta darba - labai abejoju,kad man mokes nors lita uz valanda, o nelieps
dar paciam susimoketi. Tas pats ir cia gal - nu atejo bobele, pabande, kad
niekas nesigauna. Tai kieno cia problemos - jos ar darbdavio? T.y. aisku,
kad darbdavio - sedejo visa diena kazkokia dura apsimetusi, kad moka dirbti
ir nieko nepadare. Pats kaltas, kad tokia prieme, bet is bobelkos - nu
kokios jam pretenzijos...

"Veikejas"  wrote in message news:jjs3lf$hud$1@trimpas.omnitel.net...

ish visko sprendziant dauguma darbuotoju minimumo net nesugeba neuzdirba.
Kad siuveja padaro paslaugu uz x ir tipo tiek nusipelno. Gerbiamasis jei
verslininkas NEMOKA, NESUGEBA darbo organizuot ir pardavinet  taip, kad
normaliai dirbantis darbuotojas net ant minimalios algos neuzdirba - TOKS
ZMOGUS NER VERSLININKAS o AFERISTAS-VERGVALDYS (visgi vakaruose toki dalyka
verslininkai supranta, o va LTU kur vyrauja sovietinis mentalitetas kazkaip
daug kam tai nesuvokiama....).
Kuo tokiu bus maziau tuo bus Lietuvai gerai, kodel vakaruose pseudo
verslininku tokiu ner?

Be to LTU labai paplitusi praktika uzversti viena darbuotoja 2x, 3x ar dar
didesniu darbuotoju kruviu, ypac kai prasidejo taupymai - mazdaug seniau 3
vos vos spedavo daba tegu viens uzsikrusha ta pati darba darydamas jei ka
alga reshim .....