Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-15 12:33:48
Na o bet taciau veikejau. Zhiurek. Padarai siuvykla, ateinu pas tave dirbt siuveja. Sutariam ish karto, kad uzh vienus pasiutus triusikus gaunu lita. Per menesi pasiuvu 150 triusiku ir pradedu reikalaut, kad moketum 1000 man, nes dirbau tai ble nuo 8 iki 17 val. Man px, kad tu tuos triusikus gariunuos parduodi uzh 3 Lt ir pardavei tik puse to, ka ash pasiuvau, mokek ir viskas. Antraip busi aferistas kraugerys vergvaldys.