Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-15 13:30:04
Kaip tu zhmogau sugebi sutart su siuveja 10 Lt/vnt, kai pilni gariunai kitaisku jau pasiutu po 4 Lt..?
Manau beda yra siuvejoje - ji mato siulus, siuvimo mashina, kalbasi su verslinyku, galveleje kalkuliuoja (esu kazkada gyvenime vienus triusikus pasiuvusi per 5 minutes, o cia - lita moka, tai per valanda - 12 triusiku, per diena - 96, per menesi vadinas laisvai padarysiu 2880 vnt), per kuna ima begiot shiurpuliukai nuo kvapa gniauzhianciu beatsiverianciu finansiniu perspektyvu, nu ir zjbs, sukertama rankomis. O paskui, kada jau prasideda darbas - gaunasi bishki nebe taip kaip skaiciavo ir tada prasideda bedu turgus - apgavo aferistas. O aferistas mano manymu visai nekaltas del to, kad siuveja skaiciuoja taip pat bukai kaip ir kubilius.