Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-16 13:06:30
Del C++ nezinau, siuveju kalafijoras gali buti per minkshtas tokiam darbui. I beleka. Manikiurininkes, kirpejas, virejas, burtininkes, kaimo turizma, zhodzhiu i paslaugas. O lengvoji pramone (kaip ir sunkioji) Lietuvoj - nera pramones, ir nenusimato. Nu primena situacija kaip anglijoj buvo pramonines revoliucijos laikais, kuomet amatininkai nebeishgalejo konkuruot su fabrikais ir eme dauzhyt fabrikuose stakles.