Tema: Re: uz 160 darbo valandu - 250 Lt
Autorius: Alvidon
Data: 2012-03-14 22:26:51
A prie ko čia moralė ??? Verslinykas daro ką nori, bile tik įstatymų
nepažeidžia. Bobelei irgi neprivalu dirbti, juo labiau dirbti būtent
siūvėja, juo labiau dirbti siuvėja būtent pas tą verslinyką. Pati pasirinko
- tai ko virkauja ? Gali gi pati siūvimo verslą pradėt, kad taip siūt nori.

Elementarūs rodos dalykai: rinkos sąlygos, darbo jėga - irgi prekė
rinkoje; ko čia vis tie rusokomuniagos tą savo "moralę" kiša ?
Kur dingsta ta jų "moralė" kai apie GULAG'ą kalba paein ?