Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-04-28 13:57:45
2014.04.28 13:23, neratoblogo rašė:
> Jei pernai nebuvai registravęs individualios veiklos 181300*, atgal
> nieko nepasidarysi.
> Nes sąskaitas išrašai pagal individualios veiklos pažymą.
>
> T.y. mokęsčius moki pagal registruotą individualią veiklą.
> Registruoti gali, kiek nori veiklų, svarbu, kad pajamų žurnalai būtų
> atskiri.
>
> Aš buvau registravęs 181300* su 5 proc. pelno mokęsčiu ir 741000* su 15
> proc. pelno mokęsčiu.
>
> Taip jau gaunasi, kad maketavimo darbai (vizitines, laikrasciai, knygos,
> skrajutes ir pan.) palenda po 181300*.
>
> Logotipams ir pan. naudoju 741000*.

> [...]

O tai, vizitines, laikraščius, knygas, skrajutes ir pan. sumaketuoti
neužtenka. Reikia dar atspausdinti ir parduoti. Maketavimą atskiriate
nuo gamybos sąskaitose faktūrose ar, tiesiog, klientą su maketu
paleidžiate į spaustuvę ir ten jau jo reikalas kaip atsiskaityti su
spaustuve?

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s