Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: neratoblogo
Data: 2014-04-28 13:23:02
Jei pernai nebuvai registravęs individualios veiklos 181300*, atgal
nieko nepasidarysi.
Nes sąskaitas išrašai pagal individualios veiklos pažymą.

T.y. mokęsčius moki pagal registruotą individualią veiklą.
Registruoti gali, kiek nori veiklų, svarbu, kad pajamų žurnalai būtų
atskiri.

Aš buvau registravęs 181300* su 5 proc. pelno mokęsčiu ir 741000* su 15
proc. pelno mokęsčiu.

Taip jau gaunasi, kad maketavimo darbai (vizitines, laikrasciai, knygos,
skrajutes ir pan.) palenda po 181300*.

Logotipams ir pan. naudoju 741000*.

VMI tai tinka (kaip jau minejau anksciau - skambinau aiskinausi ir
pajamas jau deklaravau), sodrai px, svarbu pajamas deklaruotum ir
mokescius sumoketum.