Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: Petka
Data: 2014-04-25 14:38:56
Ar tikrai nesikerta su laisvosiomis profesijomis? Citata:
"Vadinasi, pagal minėtų teisės aktų nuostatas, gyventojo pajamos gautos
iš reklamos veiklos atėmus leidžiamus atskaitymus, tenkančius reklamos
pajamoms, apmokestinamos taikant 5 proc. arba 15 proc. pajamų mokesčio
tarifą. 5 proc. tarifas būtų taikomas, jei gyventojo vykdoma reklamos
veikla nėra priskiriama laisvųjų profesijų veiklai, pvz. gyventojas
platina, prižiūri, talpina reklamą, nuomoja reklamos plotą ir pan. (t.
y. nekuria reklamos, neatlieka dizaino, neapipavidalina ir pan.)."
Maketą juk kuri, maketuoji, dizainini, paišai, komponuoji. Ar ne? Blyn
kaip viskas čia slidu... Ar tikrai jau ne kartą patikrintas variantas ir
veikia?
---
Petka