Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: Petka
Data: 2014-04-25 16:34:43
Aš jau kelinti metai atseikėju po 15. Nustebau, kai parašė, kad
kūrybinis, apipavidalinimo ar kaip kitaip jį pavadinsi, darbas praeina
su 5 proc. Maketavimas, kaip jis suprantamas klerkų, yra tik parengimas
spaudai, kurį dažniausiai daro spaustuvės, o užsakovams ir man tai
nelabai tinka. Taip kad nieko aš čia nepritaupysiu, nes man, kad
parengti maketą spaudai, reikia dar jį ir sukurti, tsakant "sudizaininti
ir meniškai apipavidalinti"...
Na bet "na vsiakij požarnyj" reiks išsiimti ir šitą veiklą.
---
Petka