Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2014-04-25 17:31:03
Mano sąskaitose irgi parašyta "maketo parengimas spaudai" tik tokio kodo
181300 nežinojau, seniau gal nebuvo. Kaži ar galiu atbuline data vėl
atitaisyti. Nes 15 ir 5 proc yra nemažas skirtumas. Teks eiti į VMI
aiškintis. Jaučiu dabar ten pas juos beprotnamis ir neberta net lysti.

Ir iš viso su 5 proc bendras mokesčių procentas yra apie 16 proc. Kur
geriau berasi. Net keistą matyti tokius mažus mokesčius. Nejauku.