Tema: Re: Kokį naudojate pajamų mokesčio tarifą individualiai veiklai?
Autorius: neratoblogo
Data: 2014-04-24 14:41:57
Ilgai narsiau narsiau ir isnarsiau, kad jei nesi grynas dizaineris, o
labiau maketuotojas tai tikrai legaliai gali moketi 5 proc.

Skambinau i VMI, kuris nusiunte i statistikos departamenta (berods taip
vadinasi), o anie savo ruoztu maketavimo darbams pasiule rinktis
parengiamaja spausdinimo veikla.

Siemet mokejau ir deklaravau 5 proc. Deklaracija priimta.
Registruota parengiamoji spausdinimo ir ziniasklaidos veikla.
Klasifikacijos kodas 181300*.

Saskaitas israsydavau - "tokio ir tokio" maketo parengimas spaudai.

Ramu ir taupu.