Tema: Re: REQ: fontas Exemplar
Autorius: Indraja
Data: 2011-06-22 12:07:41
> Del to man ir juokingi (su visa pagarba :) Indrajos pasvaiciojimai apie
> jos
> sukurta "srifta". Geriau man jo nematyti. :). sorry. Keista kad
> profesionalas (????) gali tokius niekus rasyt.

Su visa pagrba tamstai nerodau to ka kuriau.
Neteigiu, kad tai yra visiskai unikalus mano sukurtas autorinis darbas.
Gavau poros raidziu brezinius ir "skaitmeninau", kuriau trukstamas raides,
ju dalis ir t.t.
Mielai pasiskaiciau jusu mintis. Kad lietuviams ne visada pasauly sekes
populiarint savo sali - visi puikiai zinom.
Zinom ir posaki, kad savam kraste pranasu nebusi, todel amerikieciu sriftu
kureju sarase yra net keli cekai...
Su visa pagarba jusu profesionalumui, manau kad nepelnytai mane uzsipuolte,
nes 5dieni viesai pamasciau, kodel fontai tokie brangus ir pan.
Mano atveju, projekte, su kuriuo dirbu, italai kurdami loga ir dar keliose
vietose, panaudojo Exemplar,  adaptuodama medziaga lietuviams, norejau
islaikyti vieninga stiliu, (aisku blogieciai italai nepasivargino naudotu
fontu prikabinti prie to, ka jie vadino "brandbooku" - jpg failiuko su
spalvu kodais ir logu) ir susilaukiau tamstos nemalones...

P.S. Tamsta vistiek esat per daug piktas... :) Siunciu jums muzikini
sveikinima http://youtu.be/1loyjm4SOa0  :)
--
pagarbiai;
Indraja