Tema: Re: REQ: fontas Exemplar
Autorius: Taspac®
Data: 2011-06-20 21:06:41
Iš pirmo žvilgsnio tikrai keista, kad 14 metų kūrė. Nes pirmas įspūdis, kad
paimtas koks Optima šr. ir kiek patiuninguotas. Bet pažiūrėjus atidžiau,
matosi, kad tiuninguota nemažai, ypač italike. Fonto išskirtinumas (tie
užraitymai) yra tuo pačiu ir silpnoji pusė. Kadangi komplikuoja patį fontą,
jis dėl to sunkiau pritaikomas ir mažiau naudojamas. Tikro savo veido
neturi, nes visi lygina su kokiu Zapfu ar ta pačia Optima. Štai kodėl nei
Adobas perka nei kur internete nukniauktas guli :)